دیدبان
روز چهارم دیدبان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

گزارش همایش"حمایت از مقاومت اسلامی"

گزارش همایش"حمایت از مقاومت اسلامی"

دیدبان: همایش حمایت از مقاومت اسلامی با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

در ابتدا محمدحسین صورت‌آرا،طلبه هندی و از افرادی که در  کشتی صلح بود بیان کرد :به فلسطین که رفتیم در روز اول با نخست‌وزیر دیدار داشتیم درحالی‌که جلسه بدون برق برگزار شد و در هتل 5 ستاره‌ای به ما اسکان دادند که امکانات اولیه گرمایشی را نیز نداشت ، در دیداری که با مردم داشتم متوجه شدم بسیاری از آن‌ها بزرگ‌ترین حامی مقاومت را که ایران است نمی‌شناخته‌اند و در محاصره خبری سنگینی هستند.

در ادامه آقای دکتر خزایی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تهران مرکز نیز با حمایت از مقاومت اسلامی بیان داشت این نسل‌کشی در تاریخ بی‌سابقه است و هیچ حیوانی به درندگی رژیم صهیونیستی پیدا نمی‌شود.

همچنین جناب آقای دکتر فرزاد مهینی حسن‌زاده دانشجو مقطع دکترا در اروپا اظهار کرد : حدود 8 سال در غرب زندگی کرده‌ام و با محیط آشنایی خوبی پیداکرده‌ام ، می‌توانم بگویم امروز شاهد بیداری اسلامی در غرب هستیم ولی بااین‌حال غرب چشمان خود را نسبت به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی بسته است، غرب ادعای حقوق بشر می‌کند اما  در اینجا سکوت کرده است. تا زمانی که ظلم وجود دارد مقاومت نیز وجود دارد ، امروزه مقاومت از محدوده مقاومت اسلامی گذشته و گستره‌ی جهانی وسیعی در اقصی نقاط جهان پیداکرده . دلیل دشمنی غرب با ایران این است که ایران نه‌تنها حرف حق را می‌گوید بلکه ایران اسلامی حامی مردم مظلوم جهان ازجمله فلسطین هست.

و در پایان دبیر ستاد دانشجویی حمایت از مقاومت اسلامی بیان نمود: گویا برخی از ما در جمهوری اسلامی متوقف‌شده‌ایم و به آن رضایت پیداکرده‌ایم و فراموش کردیم که امام انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را حرکتی برای زمینه‌سازی تشکیل حکومت اسلامی می‌دانست، دلیل انتخاب این اسم برای ستاد این است که این حرکت حرکتی مقطعی و موقت نیست بلکه ما باید در طول زندیگی‌مان در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم و مبارزه ما تمام نخواهد شد چراکه امام ما فرمود که تا کفر و شرک هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

علی نورایی در ادامه بیان کرد: ما معتقدیم انقلاب اسلامی یک انقلاب گفتمانی است ،نه یک جنبش چریکی و نظامی و روش امام راحل هم همین بوده که باقدرت کلام و گفتار خود 35 سال پیش بساط نظام فاسد شاهنشاهی را جمع کرد و به فضل خدا اسلام قدرت‌های بزرگ را به خاک مذلت می‌نشاند.

وی در ادامه فرمود: امروز ما در ستاد حامیان مقاومت اسلامی به‌عنوان کوچک‌ترین سربازان این جریان بزرگ در تداوم مسیر انقلاب اسلامی که راه انبیا و اولیا است با عهدی که با امام روح مقدس پیر و مرادمان خمینی کبیر بسته‌ایم در کنار خلف صالح او امام خامنه‌ای در امتداد مسیر انقلاب اسلامی با برادرانمان در غزه و سوریه و لبنان و عراق و بحرین مظلوم و یمن قهرمان ایستاده‌ایم و میگوییم أنا مَعَکُمْ مَعَکُمْ لا مَعَ غَیرِکُمْ.

همچنین مدیر روابط عمومی پایگاه جریان شناسی دیدبان جناب آقای سید امیر محجوب در پیامی ضمن تشکر از مهمانان حاضر در همایش و مسئولین ستاد دانشجویی حمایت از مقاومت اسلامی اظهار داشت :نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که با همکاری نهادهای انقلابی تشکیل‌شده، فرصت را فراهم کرد تا امت حزب‌الله در این گردهمایی باشکوه بار دیگر حمایت خود را از مقاومت اسلامی به جهانیان اعلام کنند.

محجوب در ادامه اظهار داشت: جریانی که امروزه در غزه رغم می‌خورد صرف یک واقعه تلخ تاریخی و یک کشتارجمعی نیست لذا ما اینجا جمع نشده‌ایم تا در سوگ بنشینیم و عزا بگیریم گرچه این‌یک فاجعه بزرگ انسانی است و در طول تاریخ بشری تقریباً بی‌سابقه  اما آنچه غزه را به یک نماد مقاومت تبدیل می‌کند این است که پایه‌های تمدن غرب که بر مبنای سوداگری یهودیان نژادپرست و سرمایه‌داران امپریال صورت گرفته در واقعه‌ی غزه به لرزه افتاده ، تمدن غرب از ابتدا بر اساس سرمایه‌داری و انباشت سرمایه شکل‌گرفته و عمده این سرمایه‌ها در اختیار صهیونیست‌ها است، این سرمایه‌ها با رباخواری و جواز ربایی که در آیین تحریف‌شده یهودیت بود شکل‌گرفته و تجمیع تمام این نمادها در رژیم صهیونیستی اسرائیل در مقابل غزه‌ی کوچک زمین‌گیر شده.

از اساس صحنه منطقه بعد از پیروزی حزب‌الله لبنان و آزادسازی جنوب لبنان به ضرر اسرائیل بوده و صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند سربلند کنند و همواره از مقاومت شکست‌خورده‌اند.

تنفر بین‌المللی و مقاومت بسیار جانانه مردم در مقابل این جنایات باعث شده که مردم دنیا علیه صهیونیست‌ها موضع‌گیری و ابراز تنفر کنند.

امروزه مقاومت فلسطین فقط در غزه نیست بلکه حوالی کرانه باختری هم از مقاومت سخن میگویند و استراتژی رژیم صهیونیستی که در نظر داشت با فشار به غزه مسلمانان را مجبور به مذاکره کند شکست‌خورده است.

در این برنامه تعدادی از هنرمندان انقلابی هم شعر و ترانه‌هایشان را در حمایت از مقاومت مردم غزه ارائه کردند.

در حاشیه این همایش طوماری با بیش از هزار امضا توسط دانشجویان حامی مقاومت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه و دیگر مظلومان عالم جمع‌آوری شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن